ہنر ہاٹ دیسی مصنوعات کو فروغ دینے کا ایک بہترین ذریعہ : نقوی

0
4

نئی دہلی:وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ نے آج یہاں جواہر لال نہرو اسٹیڈیم میں ملک بھر سے کاریگروں ، کاریگروں ، کاریگروں کی دیسی مصنوعات کے مقامی افراد کے عنوان سے 26 ہنر ہنات کا افتتاح کیا وزارت اقلیتی امور کے زیراہتمام 20 فروری سے یکم مارچ 2021 تک ’ہنر ہاٹ‘کا انعقاد کیا جارہا ہے مرکزی وزیر برائے اقلیتی امور مختار عباس نقوی نے اس موقع پر کہا کہ ’ہنر ہاٹ‘کے ذریعہ اب تک پانچ لاکھ سے زائد کاریگروں ، مجسمہ سازوںدستکاروں کی دیسی مصنوعات کو فروغ دینے کے لئے ایک بہترین پلیٹ فارم ہیں۔ روزگار اور روزگار کے مواقع سے منسلک آزادی کے 75 سال مکمل ہونے پر 75 ’ہنر ہاٹ‘ کے ذریعہ 75 لاکھ کاریگروں اور کاریگروں کو روزگار کے مواقع سے منسلک کیا جائے گا۔
مرکزی وزیر برائے اقلیتی امور مختار عباس نقوی نے بتایا کہ جواہر لال نہرو اسٹیڈیم میں منعقدہ اس’ہنر ہاٹ‘ میں آندھرا پردیش، آسام، بہار، چنڈی گڑھ، چھتیس گڑھ، دہلی، گوا، گجرات، ہریانہ، ہماچل پردیش، جموں۔کشمیر، جھارکھنڈ، کرناٹک، کیرالہ، لداخ، مدھیہ پردیش، منی پور، میگھالیہ، ناگالینڈ، اوڈیشہ، پڈوچیری، پنجاب، راجستھان، سکم، تمل ناڈو، تلنگانہ، اتر پردیش، اتراکھنڈ،مغربی بنگال سمیت ملک کی31 سے زائد ریاستوں / مرکزکے زیر کنٹرول علاقوں سے 600 سے زائد دیسی کاریگر، دستکار اور مجسمہ ساز اپنی شاندار دیسی مصنوعات کے ساتھ شامل ہو رہے ہیں۔قبل ازیں مسٹر نائیڈو نے کہا کہ مادری زبان محض بات چیت کا ہی ذریعہ نہیں ہے بلکہ ہمیں اپنی وراثت سے مربوط کر تی ہے۔
انہوں نے عالمی یوم مادری زبان کے موقع پرایک پیغام میں کہا کہ ہمیں پرائمری تعلیم سے انتظامیہ تک ہر شعبے میں مادری زبان کے استعمال کو فروغ دینا چاہیے۔ اپنے افکار، اپنے جذبات کو اختراعی طور پر اپنی زبان میں اظہار خیال کرنا چاہیے۔
انہوں نے کہا’’مادری زبان کے عالمی دن پر میری دلی مبارکباد۔ لسانی تنوع ہمیشہ ہماری تہذیب کا اساس رہا ہے۔ ہماری مادری زبانیں صرف رابطے کا ایک ذریعہ نہیں ہیں بلکہ اپنی شناخت کو واضح کرتے ہوئے ہمیں اپنے ورثے سے جوڑتی ہیں۔
یوم مادری زبان کے موقع پر مسٹر نائیڈو نے کئی پروگراموں میں حصہ لیا۔ انہوں نے مادری زبان کو ترغیب دینے کے اراکین پارلیمنٹ کو بھی خط لکھا ہے۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here